Novinky
Už jste četli nejnovější recenze?09.08.2018   Už jste četli nejnovější recenze? - Nebo se chcete o Vaše zkušenosti podělit s ostatními? Napište nám prosím komentář pod článek. Ti, co ještě váhají, to určitě ocení, děkujeme.
 
Nová platební brána06.08.2018   Nová platební brána - Konečně se nám podařilo pro Vás získat platební bránu pro platby kartou (nově i EUR) a rychlý bankovní převod, čímž se celý proces vyřízení objednávky urychlí.
 
BLOG: Cviky na vbočený palec, které vám pomohou04.08.2018   BLOG: Cviky na vbočený palec, které vám pomohou - V dalším článku se dozvíte, jak svým nohám pomoci a zároveň jak přemluvit palec, aby se vrátil do své původní pozice.
 
BLOG: Trápí vás hallux valgus? Předejděte operaci19.07.2018   BLOG: Trápí vás hallux valgus? Předejděte operaci - Co přesně vbočený palec znamená a jak předejdete nejhoršímu? Mnohem více se dozvíte na našem blogu.
 
BLOG:   4 nejčastější příčiny bolestí nohou a jak je řešit 09.07.2018   BLOG: 4 nejčastější příčiny bolestí nohou a jak je řešit - Usínáte každý večer s pocitem těžkých a bolavých nohou? Často za to mohou na první pohled banální příčiny, které je však potřeba brát vážněji.
 
BLOG: Kdy nosit Adjustační ponožky pro maximální efekt02.07.2018   BLOG: Kdy nosit Adjustační ponožky pro maximální efekt - V tomto článku se zaměříme na samotné nošení ponožek, například kdy a jak často byste je měli nosit. Součástí článku je i návod, jak s nošením začít nebo jak ponožky vybrat.
 
BLOG: Adjustační ponožky pohledem fyzioterapeutky31.01.2018   BLOG: Adjustační ponožky pohledem fyzioterapeutky - Přinášíme Vám nový článek na náš blog.
 
Nebaví vás platit poštovné?06.09.2017   Nebaví vás platit poštovné? - Zvolte doporučenou zásilku Českou poštou a balíček Vám doručíme ZDARMA!
 
Ušetřete 20%06.09.2017   Ušetřete 20% - Hromadným nákupem ušetříte 20%. A jako bonus DOPRAVA ZDARMA!
 
Karta výhod SPHERE03.06.2016   Karta výhod SPHERE - Od června také u nás v eshopu můžete nakupovat se slevou, pokud vlastníte kartu výhod SPHERE...
 Doporučujeme
 Newsletter
 Karta Sphere
Poskytujeme výhody a slevy na karty s věrnostním programem Sphere.
 
Sphere

Platba a doprava

Cena dopravy a způsob platby


Jsme plátci DPH. Ceny jednotlivých produktů jsou uvedeny v eshopu. Převzetí zboží kupujícím je možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.

Ceník dopravného:
  • Česká pošta - doporučená zásilka (v rámci ČR): ZDARMA 
  • Česká pošta - Balík Do ruky: 90 Kč
  • Česká pošta - Balík Na poštu: 80 Kč 
  • Česká pošta - Balík Do Balíkovny: 55 Kč
  • DPD Pickup: 60 Kč
  • DPD Private: 85 Kč
  • Slovenská pošta: 99 Kč
  • Ostatní státy EU: 180 Kč
  • + dobírka: 30 Kč
  • + dobírka na Balíkovně: 15 Kč
Při objednání zboží v celkové ceně nad 1 500 Kč poštovné neúčtujeme.

Platbu za zboží v našem obchodě můžete uskutečnit těmito způsoby:
  • dobírkou při převzetí balíku od přepravce
  • použitím služby PayPal
  • platbou kartou
  • hotově na pobočce Balíkovny
  • převodem na účet prodávajícího –  pro platby v Kč je určen účet č. 2300272787/2010, pro SEPA platby v EUR ze Slovenska a ostatních států EU se zadává IBAN: CZ7820100000002300272787 a SWIFT: FIOBCZPPXXX. Upozorňujeme, že v tomto případě bude zboží předáno k přepravě až po připsání platby na účet prodávajícího. Částka za objednané zboží bude uhrazena nejpozději do 10 dnů od objednání, v opačném případě si prodávající vyhrazuje možnost objednávku zrušit.
Je-li již v objednávce aplikována sleva, nelze zároveň využít jiné formy slev. Slevy se navzájem nesčítají.
 

Dodací podmínky a způsob dodání

 
Zboží zasíláme po celé České Republice, na Slovensko a do ostatních států EU. V případě zájmu o zaslání balíku do jiného státu nás, prosím, kontaktujte.
Zásilky doručujeme následovně:
Při objednávce tří a více párů zasíláme dle výběru: službou DPD Private nebo Balíkem Do Ruky.
Doba dodání je standardně 1-2 pracovní dny od odeslání zásilky. 

Pokud je zboží skladem, zásilka je obvykle odeslána poštou do 1-2 pracovní dny po přijetí objednávky. Většina našeho zboží je skladem, přesto se může stát, že dojde k výpadkům výroby či zpoždění dodávek. V tomto případě bude kupující neprodleně informován a bude mu sdělen předpokládaný termín dodání nebo nabídnut srovnatelný výrobek.
 
Kupující je povinen při převzetí zboží od přepravce zkontrolovat neporušenost obalů a případný výskyt jakýchkoliv závad (roztrhaný, promočený nebo jinak poškozený obal) neprodleně oznámit přepravci. Zásilku, která nese známky poškození během přepravy, nepřebírejte! Sepište s přepravcem protokol o poškození zásilky a informujte nás na naší emailové adrese. Nové zboží vám bude dodáno v co nejkratší možné době.

Pokud jste si zásilku nechali zaslat na dobírku a nevyzvedli jste si ji, jste povinni uhradit manipulační poplatek za poštovné (ve výši dle volby v objednávce) a platbu za dobírku 30 Kč. Pokud zásilku zaplatíte převodem a zboží si nepřevezmete, má prodejce právo odečíst si ze zaplacené částky všechny náklady na doručení.