ShopRoku
 Novinky
BLOG: Trápí vás křeče v nohou?10.12.2018   BLOG: Trápí vás křeče v nohou? - Jak se rychle zbavit křečí a jak jim ulevit do budoucna? Na to se podíváme v následujícím článku.
 
Podpoříte nás v soutěži ShopRoku 2018?08.12.2018   Podpoříte nás v soutěži ShopRoku 2018? - Soutěžíme v kategorii Cena popularity, ve které hlasující vybírají svůj nejoblíbenější e-shop roku 2018. Budeme rádi, pokud si najdete čas a věnujete nám svůj hlas.
 
Rozdáváme dárky! 05.12.2018   Rozdáváme dárky! - Tentokrát pro vás máme předvánoční soutěž, která se koná na našem profilu na Facebooku, ve které hledáme přezdívku pro Adjustační ponožky.
 
BLOG: Jak se zbavit pocitu studených nohou30.11.2018   BLOG: Jak se zbavit pocitu studených nohou - Zebou vás nohy nejen během podzimních a zimních večerů, ale takřka po celý rok? Připravili jsme několik tipů, jak se nadobro zbavíte pocitu studených nohou.
 
BLOG: Co je základ pro zdravý vývoj? Zdravé nohy!19.11.2018   BLOG: Co je základ pro zdravý vývoj? Zdravé nohy! - Zajímáte se o zdraví vašich dětí? Určitě všichni do jednoho odpovíte, že ano. Ale víte, že zdravé nohy jsou základem pro zdravý vývoj celého pohybového aparátu?
 
BLOG: Jak na oteklé a bolavé nohy v těhotenství15.11.2018   BLOG: Jak na oteklé a bolavé nohy v těhotenství - Že oteklé nohy k těhotenství prostě patří a že se nedá nic dělat? Víme, jak na to.
 
Dny dopravy ZDARMA 13.11.2018   Dny dopravy ZDARMA - Platí v rámci ČR. Vyřešte Vánoce v klidu na internetu bez tlačenic a bez poštovného.
 
Návod: Jak ušetřit při nákupu Adjustačních ponožek07.11.2018   Návod: Jak ušetřit při nákupu Adjustačních ponožek - Rozhodli jsme se poskytnout vám návod, jak pořídit Adjustační ponožky levněji než za běžnou cenu. Více na BLOGU.
 
Ušetřete 20%06.11.2018   Ušetřete 20% - Hromadným nákupem ušetříte 20%. A jako bonus DOPRAVA ZDARMA!
 
BLOG: Jak řešit propadlou klenbu nohy23.10.2018   BLOG: Jak řešit propadlou klenbu nohy - Jak zabránit propadající se nožní klenbě a udržet své nohy zdravé? Na to jsme se zaměřili v našem dalším článku.
 
BLOG: Adjustační ponožky očima blogerky03.10.2018   BLOG: Adjustační ponožky očima blogerky - "Keď mi nedávno moja pedikérka ukázala adjustačné ponožky, hľadela som na ne s nedôverou." Zajímá vás, jestli Adjustační ponožky Veroniku přesvědčily? Přečtěte si celý článek.
 
BLOG: Nošení Adjustačních ponožek před a po operaci. 27.09.2018   BLOG: Nošení Adjustačních ponožek před a po operaci. - Je to v pořádku? Pojďme se podívat na několik konkrétnějších případů, kdy určitě Adjustační ponožky doporučujeme a kdy naopak nikoliv.
 
Už jste četli nejnovější recenze?23.09.2018   Už jste četli nejnovější recenze? - Nebo se chcete o Vaše zkušenosti podělit s ostatními? Napište nám prosím komentář pod článek. Ti, co ještě váhají, to určitě ocení, děkujeme.
 
NÁVOD: Jak vybrat správnou velikost Adjustačních ponožek30.08.2018   NÁVOD: Jak vybrat správnou velikost Adjustačních ponožek - Často se ptáte, jakou velikost byste si měli vybrat, zejména když je vaše velikost nohy někde mezi nabízenými velikostmi ponožek. Odpověď najdete v článku.
 
Nová platební brána06.08.2018   Nová platební brána - Konečně se nám podařilo pro Vás získat platební bránu pro platby kartou (nově i EUR) a rychlý bankovní převod, čímž se celý proces vyřízení objednávky urychlí.
 
BLOG: Cviky na vbočený palec, které vám pomohou04.08.2018   BLOG: Cviky na vbočený palec, které vám pomohou - V dalším článku se dozvíte, jak svým nohám pomoci a zároveň jak přemluvit palec, aby se vrátil do své původní pozice.
10/10
 Newsletter
 Karta Sphere
Poskytujeme výhody a slevy na karty s věrnostním programem Sphere.
 
Sphere

Reklamační řád

  • Přidáno: 25.05.2018   |   31 čtení / zobrazení
Tento reklamační řád v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále také jen „občanský zákoník“) a z.č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky spotřebitelem.

Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou.

Na všechny výrobky je poskytována záruční doba dle zákona tzn. 24 měsíců pro spotřebitele, Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době, zašlete výrobek spolu s vyplněným Reklamačním protokolem, na který uveďte popis vad a Vámi požadovaný způsob řešení reklamace. V jiném případě bude reklamace řešena v souladu se zákonem.

Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Za vadu nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku či poškozením výrobku živelnou událostí. Všechny zasílané výrobky procházejí pečlivou kontrolou.

Pokud jste obdrželi jiný výrobek, než jste si objednali (neúmyslná záměna při balení výrobků) , nebo jste obdrželi výrobek vadný, zašlete nám jej zpět nepoužitý, nepoškozený a v původním obalu spolu s Reklamačním protokolem, na který uveďte popis vad. My Vám bezplatně zašleme výrobek správný (resp. nezávadný).

Při zasílání zboží zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Reklamační protokol ke stažení zde
 
 
    Momentálně není k dispozici žádný komentář

    přidat komentář