News
Už jste četli nejnovější recenze?09.08.2018   Už jste četli nejnovější recenze? - Nebo se chcete o Vaše zkušenosti podělit s ostatními? Napište nám prosím komentář pod článek. Ti, co ještě váhají, to určitě ocení, děkujeme.
 
Payment by card  in EUR06.08.2018   Payment by card in EUR - Now you can pay by card also in EUR currency.
 
BLOG: Cviky na vbočený palec, které vám pomohou04.08.2018   BLOG: Cviky na vbočený palec, které vám pomohou - V dalším článku se dozvíte, jak svým nohám pomoci a zároveň jak přemluvit palec, aby se vrátil do své původní pozice.
 
BLOG: Trápí vás hallux valgus? Předejděte operaci19.07.2018   BLOG: Trápí vás hallux valgus? Předejděte operaci - Co přesně vbočený palec znamená a jak předejdete nejhoršímu? Mnohem více se dozvíte na našem blogu.
 
BLOG:   4 nejčastější příčiny bolestí nohou a jak je řešit 09.07.2018   BLOG: 4 nejčastější příčiny bolestí nohou a jak je řešit - Usínáte každý večer s pocitem těžkých a bolavých nohou? Často za to mohou na první pohled banální příčiny, které je však potřeba brát vážněji.
 
BLOG: Kdy nosit Adjustační ponožky pro maximální efekt02.07.2018   BLOG: Kdy nosit Adjustační ponožky pro maximální efekt - V tomto článku se zaměříme na samotné nošení ponožek, například kdy a jak často byste je měli nosit. Součástí článku je i návod, jak s nošením začít nebo jak ponožky vybrat.
 
BLOG: Adjustační ponožky pohledem fyzioterapeutky31.01.2018   BLOG: Adjustační ponožky pohledem fyzioterapeutky - Přinášíme Vám nový článek na náš blog.
 
Nebaví vás platit poštovné?06.09.2017   Nebaví vás platit poštovné? - Zvolte doporučenou zásilku Českou poštou a balíček Vám doručíme ZDARMA!
 
Ušetřete 20%06.09.2017   Ušetřete 20% - Hromadným nákupem ušetříte 20%. A jako bonus DOPRAVA ZDARMA!
 
Karta výhod SPHERE03.06.2016   Karta výhod SPHERE - Od června také u nás v eshopu můžete nakupovat se slevou, pokud vlastníte kartu výhod SPHERE...
 Today's deal
 Newsletter
 Karta Sphere
Poskytujeme výhody a slevy na karty s věrnostním programem Sphere.
 
Sphere

Reklamační řád

Tento reklamační řád v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále také jen „občanský zákoník“) a z.č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky uplatněna spotřebitelem.

Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou.

Na všechny výrobky je poskytována záruční doba dle zákona tzn. 24 měsíců pro spotřebitele, Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době, zašlete výrobek spolu s vyplněným Reklamačním protokolem, na který uveďte popis vad a Vámi požadovaný způsob řešení reklamace. V jiném případě bude reklamace řešena v souladu se zákonem.

Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Za vadu nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku či poškozením výrobku živelnou událostí. Všechny zasílané výrobky procházejí pečlivou kontrolou.

Pokud jste obdrželi jiný výrobek, než jste si objednali (neúmyslná záměna při balení výrobků) , nebo jste obdrželi výrobek vadný, zašlete nám jej zpět nepoužitý, nepoškozený a v původním obalu spolu s Reklamačním protokolem, na který uveďte popis vad. My Vám bezplatně zašleme výrobek správný (resp. nezávadný).

Při zasílání zboží zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Reklamační protokol ke stažení zde