Novinky
Chcete Adjustační ponožky ZDARMA?20.05.2019   Chcete Adjustační ponožky ZDARMA? - Soutěžte s námi o 50 párů.
 
Velikost XL pro opravdu dlooouhé nohy17.05.2019   Velikost XL pro opravdu dlooouhé nohy - Představujeme Vám velikost XL (47+) - dostupná v barvách GREEN a CHARCOAL.
 
BLOG: 5 tipů, jak udržet své nohy zdravé12.05.2019   BLOG: 5 tipů, jak udržet své nohy zdravé - Ať už patříte mezi aktivní sportovce, či nikoliv, základem zdravého těla jsou vaše nohy. Sestavili jsme proto 5 základních tipů, jak udržíte své nohy zdravé.
 
BLOG: Jak si imigrantka z Československa splnila svůj americký sen12.04.2019   BLOG: Jak si imigrantka z Československa splnila svůj americký sen - Kdo z vás ví, že za vznikem Adjustačních ponožek stojí rodačka z Československa, která se svou rodinou v roce 1968 emigrovala do USA?
 
Už jste četli nejnovější recenze?02.04.2019   Už jste četli nejnovější recenze? - Nebo se chcete o Vaše zkušenosti podělit s ostatními? Napište nám prosím komentář pod článek. Ti, co ještě váhají, to určitě ocení, děkujeme.
 
OFF WHITE M nově také v bavlně24.03.2019   OFF WHITE M nově také v bavlně - Adjustační ponožky OFF WHITE ve vel.M nyní přicházejí v novém složení.
 
BLOG: Plantární fascitida jako postrach bezbolestné chůze22.03.2019   BLOG: Plantární fascitida jako postrach bezbolestné chůze - Co je to plantární fascitida, jaké jsou její příčiny a jak se jí bránit? Na to se podíváme v tomto článku.
 
Máme plný sklad!20.03.2019   Máme plný sklad! - Všechny barvy včetně oblíbené GREEN M jsou opět skladem. A ještě něco navíc:)
 
BLOG: Proč mají celebrity tak zdeformované nohy?09.03.2019   BLOG: Proč mají celebrity tak zdeformované nohy? - Vbočené palce, kladívkové prsty, plochonoží a další deformity trápí prý mnohem častěji celebrity oproti běžným lidem. Ale proč?
 
BLOG: Není hallux jako hallux26.02.2019   BLOG: Není hallux jako hallux - Jaké typy existují a jak se jim bránit? Hallux valgus, varus i rigidus - jaký je mezi nimi rozdíl a jak s těmito zdravotními komplikacemi úspěšně bojovat?
 
NOVÉ BARVY SKLADEM16.02.2019   NOVÉ BARVY SKLADEM - Připravili jsme si pro vás 2 novinky! Pojďte se na ně podívat:)
 
Ušetřete 20%15.02.2019   Ušetřete 20% - Hromadným nákupem ušetříte 20%. A jako bonus DOPRAVA ZDARMA!
 
BLOG: Je chození naboso opravdu zdravé?10.01.2019   BLOG: Je chození naboso opravdu zdravé? - Nohy jsou částí těla, která dostává nejvíce zabrat. Ale je chůze naboso opravdu tak zdravá, jak se říkává?
 
Návod: Jak ušetřit při nákupu Adjustačních ponožek07.11.2018   Návod: Jak ušetřit při nákupu Adjustačních ponožek - Rozhodli jsme se poskytnout vám návod, jak pořídit Adjustační ponožky levněji než za běžnou cenu. Více na BLOGU.
 
NÁVOD: Jak vybrat správnou velikost Adjustačních ponožek30.08.2018   NÁVOD: Jak vybrat správnou velikost Adjustačních ponožek - Často se ptáte, jakou velikost byste si měli vybrat, zejména když je vaše velikost nohy někde mezi nabízenými velikostmi ponožek. Odpověď najdete v článku.
10/10
 Newsletter
 Karta Sphere
Poskytujeme výhody a slevy na karty s věrnostním programem Sphere.
 
Sphere

Jak na otoky a bolesti nohou v těhotenství

  • Přidáno: 15.11.2018   |   841 čtení / zobrazení
Nastávající maminky trápí oteklé nohy, které doprovází pocit těžkých nohou a mimo jiné také bolesti nohou a křeče. Můžete se setkat s názory, že oteklé nohy k těhotenství prostě patří a že se nedá nic dělat. Ale co když se s nimi nechcete smířit, ale chcete si alespoň částečně ulevit?
 


Proč vás v těhotenství bolí nohy


Během těhotenství prochází vaše tělo řadou změn. Tou možná největší změnou je bezesporu velký přírůstek na váze. Nárůst hmotnosti ovlivňuje kromě plodu a s ním souvisejících částí (plodová voda, mezibuněčná tekutina, větší množství krve, placenta apod.) také zadržování vody v těle a hlavně zvýšená konzumace jídla. Ideálně by žena během těhotenství měla přibrat na váze mezi osmi až dvanácti kilogramy. Realita je však často trochu jinde. Těhotné ženy si totiž často myslí, že by měly jíst „za dva”, a tak nabírají mnohem více. Přitom kalorický příjem by měl být pouze lehce vyšší než u žen, které gravidní nejsou.

S nárůstem hmotnosti a s posunem těžiště souvisí propadající se nožní klenba a například křeče, se zadržováním vody v těle pak oteklé nohy, bolesti nohou a pocit těžkých nohou. Zmínit bychom měli také hormonální změny a zvýšení objemu krve, které ovlivňují pružnost cév, což může vést až k varixům.
 

V souvislosti se změnami v oblasti systému cév a žil je důležité dát si pozor na preeklampsii. Jde o onemocnění, kdy se placenta nedostatečně propojí s cévním systémem matky, což vede k nedostatečnému prokrvování plodu a tím pádem zvýšení krevního tlaku. V případě včasného nezachycení a neřešení může být ohrožen život matky i plodu. Onemocnění nepřichází dříve než po 20. týdnu těhotenství a většinou bývá odhaleno při pravidelné kontrole během těhotenství.


Čemu byste se měli vyhnout


Vyvarujte se dlouhému stání i sezení. Stejně tak nenoste boty na podpatcích. Pravděpodobně se do svých vysokých bot kvůli otokům nevejdete, ale raději to ani nezkoušejte. Noste raději pohodlnou a dostatečně prostornou obuv. V případě, že trpíte plochonožím, do svých pohodlných bot přidejte ortopedické vložky, které vám pomohou se správným postavením.
Co se týče oblečení, těsnější a přiléhavé oblečení nechte ve skříni a vytáhněte jej opět až po porodu.


Co by vám mělo ulevit


Kromě bolestí nohou trpí také vaše záda a obecně klouby. Základem je pravidelná pohybová aktivita. Pravidelným pohybem načerpáte energii a ulevíte si od bolestí. Zlepší se vám krevní oběh, zmenší se otoky nohou a celkově pokud bude vaše kondice během těhotenství na dobré úrovni, dostanete se i po porodu mnohem rychleji do běžného života. Pravidelná pohybová aktivita vám navíc může ulevit i od žaludečních potíží a nevolnosti.


S fyzickou aktivitou to však nepřehánějte. Pokud jste v minulosti příliš necvičily, raději cvičení konzultujte s lékařem. Během těhotenství doporučujeme posilovat zejména svaly pánevního dna a dále svaly břišní a bederní. Pomůže vám to jak při samotném porodu, tak i při návratu do běžného života po porodu.

Nezapomeňte také na odpočinek. Zejména v pozdější fázi těhotenství odpočívejte s nohama nahoře. Při odpočinku se rovnou nabízí nošení Adjustačních ponožek. I pro těhotné jsou Adjustační ponožky velmi vhodné a znamenají velký přínos, respektive úlevu. Doporučujeme je nosit v každé volné chvíli. Samozřejmě pouze v klidové poloze. Pro maximální efekt je doporučujeme nosit podle těchto několika zásad. Meziprstní oddělovače pomohou natáhnout vaše prsty, čímž se vám zrychlí krevní oběh. Nohy se tak lépe prokrví, noha rychleji regeneruje a otoky se zmírňují. Bohužel musíte počítat s tím, že druhý den začínáte nanovo.
 


A jak na výběr Adjustačních ponožek v těhotenství? Měly byste se řídit stejným pravidlem, jako jsme popsali v našem návodu pro správný výběr velikosti. Pokud je vaše velikost nohou někde mezi, zvolte raději větší velikost Adjustačních ponožek.

Na závěr pro vás máme dobrou zprávu. Po porodu většinou veškeré problémy s oteklýma nohama a jejich bolestmi odezní.
    Momentálně není k dispozici žádný komentář

    přidat komentář