• Logo
  • Môj profil
  • 8 ks
    za 330,50 €
Pro-nožky.cz - Adjustační ponožky
 Náš tip

Platba a doprava

  • Pridané: 01.01.2020   |   6029 čítaní / zobrazení

Cena dopravy a způsob platby

Jsme plátci DPH. Ceny jednotlivých produktů jsou uvedeny v e-shopu. Převzetí zboží kupujícím je možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.
Je-li již v objednávce aplikována sleva, nelze zároveň využít jiné formy slev. Slevy se navzájem nesčítají.

Ceník dopravného:
  • Česká pošta - Balík Do Balíkovny: ZDARMA 
  • Česká pošta - Balík Na poštu: 60 Kč
  • Česká pošta - Balík Do ruky: 70 Kč
  • DPD Private: 85 Kč
  • DPD Pickup: 60 Kč
  • Slovenská pošta: 100 Kč
  • Ostatní státy EU: 180 Kč
Při objednání zboží v celkové ceně nad 1 500 Kč poštovné neúčtujeme.

Platbu za zboží v našem obchodě můžete uskutečnit těmito způsoby:
  • platbou kartou přesměrováním na platební bránu Comgate (platební karty Maestro brána nepodporuje). Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

  • on-line bankovním převodem - okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
    Upozornění: Fio Banka, Moneta a Sberbank jsou tzv. offline banky, u kterých rychlý bankovní převod není možný.
  • on-line přes PayPal - plaťte online pomocí hesla k účtu PayPal, aniž byste museli zadávat své finanční informace. 
  • převodem na účet prodávajícího –  pro platby v Kč je určen účet č. 2801717000/2010, pro SEPA platby v EUR ze Slovenska a ostatních států EU se zadává IBAN: CZ3420100000002701717003 a SWIFT: FIOBCZPPXXX. Upozorňujeme, že v tomto případě bude zboží předáno k přepravě až po připsání platby na účet prodávajícího. Částka za objednané zboží bude uhrazena nejpozději do 10 dnů od objednání, v opačném případě si prodávající vyhrazuje možnost objednávku zrušit.
Proč není možnost objednat na dobírku?
Vzhledem k narůstajícímu množství nevyzvednutých zásilek objednaných na dobírku (+36 Kč) jsme nuceni tuto možnost platby ZRUŠIT.

Online platby (platba kartou nebo on-line bankovním převodem) pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Kontaktní údaje pro případné reklamace nebo dotazy k platbám :
           ComGate Payments, a.s.
           Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
           E-mail: platby-podpora@comgate.cz
           Tel:  +420 228 224 267


Dodací podmínky a způsob dodání

Zboží zasíláme po celé České Republice, na Slovensko a do ostatních států EU. V případě zájmu o zaslání balíku do jiného státu nás, prosím, kontaktujte.

Zásilky doručujeme následovně:

  • Česká pošta - Balík Do ruky (sms a email avízo), Balík Na poštu (sms a email avízo) a Balíkovna (sms a email avízo)
  • Přepravní společnost DPD - DPD Pickup (vyzvednutí na ParcelShopu) a DPD Private
  • Slovenská pošta/Zásilkovna
Doba dodání je standardně 1-2 pracovní dny od odeslání zásilky. 

Pokud je zboží skladem, zásilka je obvykle odeslána do 1-2 pracovní dny po přijetí objednávky. Většina našeho zboží je skladem, přesto se může stát, že dojde k výpadkům výroby či zpoždění dodávek. V tomto případě bude kupující neprodleně informován a bude mu sdělen předpokládaný termín dodání nebo nabídnut srovnatelný výrobek.
 
Kupující je povinen při převzetí zboží od přepravce zkontrolovat neporušenost obalů a případný výskyt jakýchkoliv závad (roztrhaný, promočený nebo jinak poškozený obal) neprodleně oznámit přepravci. Zásilku, která nese známky poškození během přepravy, nepřebírejte! Sepište s přepravcem protokol o poškození zásilky a informujte nás na naší emailové adrese. Nové zboží vám bude dodáno v co nejkratší možné době.

Pokud jste si zásilku nechali zaslat na dobírku a nevyzvedli jste si ji, jste povinni uhradit manipulační poplatek za poštovné (ve výši dle volby v objednávce) a platbu za dobírku. Pokud zásilku zaplatíte převodem a zboží si nepřevezmete, má prodejce právo odečíst si ze zaplacené částky všechny náklady na doručení.
    Momentálne nie je k dispozícií žiaden komentár

    pridať komentár