• Logo
  • Môj profil
  • 5 ks
    za 146,89 €
Pro-nožky.cz - Adjustační ponožky
 Náš tip

Platba a doprava

  • Pridané: 01.01.2020   |   5272 čítaní / zobrazení

Cena dopravy a způsob platby


Jsme plátci DPH. Ceny jednotlivých produktů jsou uvedeny v e-shopu. Převzetí zboží kupujícím je možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.

Ceník dopravného:
  • Česká pošta - Balík Do Balíkovny: ZDARMA 
  • Česká pošta - Balík Na poštu: 60 Kč
  • Česká pošta - Balík Do ruky: 70 Kč
  • DPD Private: 85 Kč
  • DPD Pickup: 60 Kč
  • Slovenská pošta: 100 Kč
  • Ostatní státy EU: 180 Kč
  • + dobírka: 36 Kč
  • + dobírka na Balíkovně: 15 Kč
Při objednání zboží v celkové ceně nad 1 500 Kč poštovné neúčtujeme.

Platbu za zboží v našem obchodě můžete uskutečnit těmito způsoby:
  • dobírkou při převzetí balíku od přepravce
  • použitím služby PayPal
  • platbou kartou přesměrováním na platební bránu Comgate (platební karty Maestro brána nepodporuje)
  • rychlým bankovním převodem přesměrováním do Vašeho internetového bankovnictví vybrané banky 
    Upozornění: Fio Banka, Moneta a Sberbank jsou považovány za tzv. offline banky. Zákazník se u těchto metod musí standardně přihlásit do svého internetového bankovnictví a vyplnit ručně bankovní příkaz s vygenerovanými údaji.
  • hotově na pobočce Balíkovny
  • převodem na účet prodávajícího –  pro platby v Kč je určen účet č. 2801717000/2010, pro SEPA platby v EUR ze Slovenska a ostatních států EU se zadává IBAN: CZ3420100000002701717003 a SWIFT: FIOBCZPPXXX. Upozorňujeme, že v tomto případě bude zboží předáno k přepravě až po připsání platby na účet prodávajícího. Částka za objednané zboží bude uhrazena nejpozději do 10 dnů od objednání, v opačném případě si prodávající vyhrazuje možnost objednávku zrušit.
Je-li již v objednávce aplikována sleva, nelze zároveň využít jiné formy slev. Slevy se navzájem nesčítají.
 

Dodací podmínky a způsob dodání

Zboží zasíláme po celé České Republice, na Slovensko a do ostatních států EU. V případě zájmu o zaslání balíku do jiného státu nás, prosím, kontaktujte.

Zásilky doručujeme následovně:
  • Česká pošta - Balík Do ruky (sms a email avízo), Balík Na poštu (sms a email avízo) a Balík Do Balíkovny (sms a email avízo)
  • Přepravní společnost DPD - DPD Pickup (vyzvednutí na ParcelShopu) a DPD Private
  • Slovenská pošta/Zásilkovna
Doba dodání je standardně 1-2 pracovní dny od odeslání zásilky. 

Pokud je zboží skladem, zásilka je obvykle odeslána do 1-2 pracovní dny po přijetí objednávky. Většina našeho zboží je skladem, přesto se může stát, že dojde k výpadkům výroby či zpoždění dodávek. V tomto případě bude kupující neprodleně informován a bude mu sdělen předpokládaný termín dodání nebo nabídnut srovnatelný výrobek.
 
Kupující je povinen při převzetí zboží od přepravce zkontrolovat neporušenost obalů a případný výskyt jakýchkoliv závad (roztrhaný, promočený nebo jinak poškozený obal) neprodleně oznámit přepravci. Zásilku, která nese známky poškození během přepravy, nepřebírejte! Sepište s přepravcem protokol o poškození zásilky a informujte nás na naší emailové adrese. Nové zboží vám bude dodáno v co nejkratší možné době.

Pokud jste si zásilku nechali zaslat na dobírku a nevyzvedli jste si ji, jste povinni uhradit manipulační poplatek za poštovné (ve výši dle volby v objednávce) a platbu za dobírku. Pokud zásilku zaplatíte převodem a zboží si nepřevezmete, má prodejce právo odečíst si ze zaplacené částky všechny náklady na doručení.
    Momentálne nie je k dispozícií žiaden komentár

    pridať komentár